تازه های کامپیوتر
آشنایی با مرکز کامپیوتر و انفورماتیک خانه جوان هشتگرد
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید هدف از ایجاد این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با بخش کامپیوتر و انفورماتیک فرهنگسرای خانه جوان هشتگرد می باشد به امید دیدار شما عزیزان در این جمع
آخرین مطالب
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : میثم رحیمی

ایران کشوری ست که از ورود اینترنت به آن تقریبا پانزده سال می گذرد و برآورد می شود از هفتاد میلیون نفر جمعیت آن 15.000.000 نفر کاربر اینترنت داشته باشد. این جمعیت بیشتر مربوط به قشر جوان ایرانیان با رده سنی هجده تا بیست و هشت سال است.

آیا Yahoo کاربران ایرانی را تحریم کرد؟!



ادامه مطلب ...

نقد اساسی که به فیلترینگ وارد است عدم توجه به منظور اصلی از این اقدام است به راستی نقش فیلترینگ در ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی و توسعه مکارم اخلاقی چقدر است واساساً ما برای خلاء های محتوای سالم، آگاه سازی و آموزش خانواده ها و اشخاص، ارایه ابزار رایگان کنترلی و پالایشی به خانواده ها چه کرده ایم آیا به اندازه ای که برای استفاده صحیح از گاز آموزش می دهیم به نحوه کاربری صحیح از فناوری ها هم توجه کرده ایم. متاسفانه خیر.

سالم سازی فضای سایبر در مقابل راهکار صرفا فنی فیلترینگ



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : میثم رحیمی

اتصال به اینترنت ممکن است تا چند وقت دیگر از طریق اتصال به خروجی های برق به آسانی میسر شود. مخابرات خط قدرت از خطوط الکتریکی موجود به منظور انتقال پهنای باند مخابراتی به درون محیط های شبکه خانگی و ارایه سرویس های مخابراتی درون خانه ها و شرکت ها استفاده می کند.

دسترسی به اینترنت از طریق کابل برق



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1